Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонтен к-т шарнири за скоростния лост...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ремонтен к-т шарнири за скоростния лост...???

    Мисля, че и преди съм поставял този въпрос, но така или иначе досега не съм получил отговор...
    Продава ли се комплект тефлонови втулки, които се намират в шарнирните съединения на лостовата система за превключване на предавките?
    Иначе, досега съм питал на няколко места, но там ми дават цени - 65, 68, 80лв на съответната щанга/лост (цялата система се състои от 3бр лостове). Никъде обаче не дават цена само на втулките, които всъщност се и износват... Някои да има повече инфо по въпроса?
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    Значи аз преди 2 години се зблъсках с тоя проблем 3 щангички са Да.продават се на щанга няма само втулки убих се да ги търся ................ доколкото си спомням бяха еднакви самоче с различна дължина и накрая са като шарнирчета ама бяха толква разбити...... че бяха за боклука. на сякаде ме гледаха като полезно ископаемо и така и така вече бяха свалени пак да ги сложа нали се сещаш И понеже тогава бях в свищов колата беше разглобена там купих от плевен от магазина 3 някакви по дълги бяха от друга италянска кола ама шарнирчетата им бяха накрая същите срязахме ги с флексито и ги снадоха и завариха по размера на оригиналните и гас още е така голяма цигания напраихме ама ...... лоста е стегнат включва си скоростите няма ядове ...........тихо прошепвам да не ме чуе дявола и хварлям щипка солчица ...........
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
    Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
    Alfa Romeo 145 1.4 16v
    BMW 520i E39

    Comment


    • #3
      На типото го имах същия проблем, много тъпа работа Сигурно на 155 е нещо подобно, нали се фиат...
      Та и аз се бях разтърсил за ремонтен комплект. Има ги, предлагат се поотделно трите щанги, но са с шарнирите в двата края комплект. Обаче нещо цената не ми хареса (по спомен нещо 35/45/55 лв според зависи коя от трите) и правих едни цигании със запълване на шарнира колкот да не се вади
      Поотделно шарнир нямаше (то и не знам как може да се ремонтира)

      пп: на фиата едната щанга предава движението на лоста напред/назад, другата съответно ляво/дясно, а третата е просто фиксираща. Обикновено се разбиват първите две, така че погледни, може да не се наложи да сменяш и трите

      EDIT: е сега го погледнах в епер-а. Картинка позната до болка. Се едно гледам типото. Ако решиш да правиш, свали щангите и провери дали от типо/темпра няма да станат. Обикновено цените са в пъти надолу. И друго - провери си вилката, която е в/у кормилната рейка. Има един ш..ан лагер, който ако се разбие, лоста се мандахерца.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        не съм сигурен ама маи за алфа бяха други че аз зимах от типо и ги рязах и снаждах маи таи беше абе старшен цигания бах свъртял ама раоти
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
        Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
        Alfa Romeo 145 1.4 16v
        BMW 520i E39

        Comment


        • #5
          Проблема при мен е, че при превключване на скоростите имам усещането, че някъде нещо закача... Всички вещи лица, които обиколих за съвет ми казаха, че проблема не е в синхронизаторите на скоростите или съединителя(както аз си мислех), а е някъде по лостовата система. Но при огледаа на същата - никой не стигна до заключението, че шарнирите са разбити, а само пръскаха малко масълце и казваха... "карай!!!"... Карай.. карай... ма мене това закачане ме дразни
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            E не, то ако са разбити шарнирите има луфт в лоста, но скоростите си се включват перфектно. Щом лоста се движи трудно, най-вероятно проблема е във вилката. Във фиат-форума има цяла ода за нея.
            Е тва нещо от картинката:
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              на кое му казваш вилка ?
              ...номер 1 ли имаш предвид или...?
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Z:)m
                на кое му казваш вилка ?
                ...номер 1 ли имаш предвид или...?
                Бе и аз съм се изказал
                Имам предвид целия възел и по-специално мястото на лагеруване с кормилната рейка на част (4)
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tonov
                  Първоначално публикувано от Z:)m
                  на кое му казваш вилка ?
                  ...номер 1 ли имаш предвид или...?
                  Бе и аз съм се изказал
                  Имам предвид целия възел и по-специално мястото на лагеруване с кормилната рейка на част (4)
                  е, значи ще гледаме за луфтове някакви
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Имам един въпрос...знам,че темата е старичка,но мисля,че е актуална все още.Сменях рейка,а нали на нея лагерува механизма на скоростите-та явно нещо е станало,щото сега ми се изключва от 5-та скорост както карам.Въпросът ми е-каква може да е причината.Тя 5-та и преди влизаше малко трудно,но никога не е изключвала

                    Comment

                    Working...
                    X